در حال بارگذاری ...

مرضیه جان روی صحنه تئاتر مشهد

نمایش “مرضیه جان” بر اساس داستان آئورا فوئنتس به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود قربانی و با نویسندگی مهدی ضیاچمنی به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، نمایش “مرضیه جان” بر اساس داستان آئورا فوئنتس به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود قربانی و با نویسندگی مهدی ضیاچمنی به روی صحنه رفت.

در این نمایش سپهرملاحسینی، نینا گودرزی و مهلا مطبوعی ب ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژی، طراح لباس، طراح پوستر و بروشور: مهساغفوریان، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراحی نور : عماد رحمتی، طراحی صحنه: مسعودقربانی، عکاس و تصویربردار: عماد رحمتی، انتخاب موسیقی: مسعود قربانی، گرافیست تیم روابط عمومی: محمد قوام، روابط عمومی و تبلیغات: میلاد ثناگو، مدیرصحنه: امیررضا نیک طینت، مجریان گریم: ترانه هوشیار،بهزاد نوغانی،محدثه برقبانی، لوگو تایپ: زینب بابایی، استودیو ضبط صدا: Blue studio، گروه روابط عمومی:مصطفی معصومی،بهنوش قرایی،امیررضا رضوانی

 

این نمایش از 12 بهمن ماه 99 در تماشاخانه پردیس تئاتر مستقل مشهد به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران